לא נעים לעלות עם קמפיין באוויר ולגלות שכחת משהו. לכן סיכמתי בקצרה בקצרה ובמהירות – 19 נקודות קריטיות לוידוא הריגה כמה רגעים לפנים שלוחצים על הכפתור
- וודא שהקופי (תוכן) המודעה תואם ומתקשר בהמשך ישיר לכותרת דף הנחיתה
- וודא שהקריאה לפעולה נמצאת מעל הגלילה בשטח הרזולוציה הנראה לעין
- השתמש בסימנים מכיוונים באמצעות חצים, תמונות, ווידואם אשר יכוונו את הגולש הקריאה לפעולה
- במקרים בהם דף הנחיתה ארוך, יש לוודא שלאורך הגלילה מטה נמצאות קריאות לפעולה
- זכור כי: דף נחיתה טוב, הוא דף נחיתה עם מסר אחד בלבד!
- וודא שהתמונות והאלמנטים הגרפים מציגים, משדרים ועולים בקנה אחד עם המסר השיווקי שלך
- הצג את המוצר או השירות בפעולה באמצעות בתוכן או בתמונות
- יש באפשרותך להשתמש בווידאו ככלי הסברתי? נצל זאת! לווידאו תורם לאחוזי המרה פלאים
- ערוך ומחק תוכן, השאר ככל שניתן את התוכן תמציתי, חד וברור
- השתמש בעדויות אמתיות, השאר אוטנטי ככל האפשר.
- השתמש בהוכחות חברתיות באמצעות רשתות חברתיות
- תקבע איזה התוכן עובד יותר טוב. יצר עמודי נחיתה אלטרנטיביים נוספים לדף הנחיתה
- תן ערבות למינימום סיכון, הצד את השירות והמוצר שלך ככלי יעיל לעומת מתחרים
- הצג שותפויות להעצמת הברנד והגדל את אמון הגולשים באמצעות כוח שיתופי
- פשט את התוכן באמצעות נקודות וסלוגנים
- יעל את ערוצי המדיה השונים. טראפיק שמגיע ממודעות, אימיילים, רשתות חברתיות ובאנרים נתב לדפי נחיתה נפרדים על מנת לקבוע ולקבוע את הביצועים הטובים ביותר
- דייק ככל שאפשר בניתוח קהל היעד וחסוך הוצאות רבות
- הגדל אמינות ע"י סיפוק אמצעי יצירת קשר האישיים שלך
- ובשום פנים ואופן אל תשלח טראפיק לעמוד הבית, השתמשת בדף נחיתה בלבד!