12 טריקים להעלאת ההמרה בדפי נחיתה
- בדיקות,בדיקות,בדיקות– תתחילו לבדוק לפני שאתם אפילו מתחילים להפיץ. תריצו את העיצוב שלכם לבדיקה באמצעות com ותלמדו מה המשתמשים חושבים, תזכרו ותשתמשו בזה בעיצוב שלכם. לאחר מכן, אחרי שמצאתם כיוון שנוח לכם איתו, תבדקו אותו באופן מיידי. תתחילו עם בדיקות A/B על מנת לנסות מגוון רחב יותר של עיצובים ועותקים, ותבצעו ליטושים סופיים באמצעות בדיקה מרובת משתנים לאלמנטים הדיסקריטים.
- כותרות עוצמתיות – רוב הגולשים עוזבים את דפי הנחיתה יחסית מהר, לכן הכותרת היא הההההההזדמנות היחידה שלך לשכנע אותם להישאר בסביבה. אז תהיה מתוחכם, ברור ומדויק לגבי מה שאתה הולך להציע ומה הם יקבלו מהעסקה. אם אתה לא מצליח לסכם את מה המשתמש יקבל ממך בחמש מילים )מיקרו-קופי; Microcopy) או פחות אז תנסה שוב ושוב עד שתצליח. ברוב המקרים, מילים חכמות או חמודות לא מובילות להמרה. אנשים לא מנסים להבין את המסר אם לא היה ברור. תהיה מדוייק, תהיה קצר, ותהיה משכנע.
- תכתבו קופי מהונדס ומפוצץ – אם הצלחת לתפוס אותם עם הכותרת, אתה צריך להשאיר אותם עם קופי אדיר. ברגע שיש לך אסטרטגיית תוכן לדפי הנחיתה שלך זה מבטיח לך שתספר סיפור מושך בצורה כזו שתיצור הד בקרב המשתמשים שלך. אתה צריך לשדר את העיקר בזמן שאתה מנפנף בנרטיב המותג, כל זה תוך שמירה על מסר ברור. קופי מעולה הוא ברור, מודגש וישיר. המשתמש צריך להיות מסוגל להבין במהירות מה אתה עושה ומה אתה מציע. תשמש בנקודות ובמשפטים קצרים על מנת להסביר את היתרונות של המוצר או השירות שלך. בהירות היא הדבר החשוב ביותר כדי שקופי יוביל להמרה.
- אל תיתן אפשרויות– אל תגרום למבקרים להיכנס למצב של חשיבת יתר או התמהמהות. תן למשתמשים אופציה אחת, לא שלוש, לא חמש. הרבה אופציות מובילות לבלבול ובלבול מוביל ל… אה, שום דבר טוב. כך תמנע מאפשרויות ותהפוך את האופציה להמרה לקלה יותר להבנה וקלה יותר לביצוע. פחות התלבטויות שווה יותר המרות.
- תשמרו על אורך קצר above the fold (כלומר מעל הגלילה) – כמעצבים אנחנו שונאים את הידיעה שאנחנו צריכים להגביל את עצמו ל-800 פיקסלים בעיצוב לגובה. אך העובדה היא שאנשים לא גוללים למטה בדפי נחיתה אלה אם כן הם ממש, אבל ממש מסוקרנים. אל תקברו את הדברים הטובים, במיוחד לא את היתרונות המרכזיים ואת הקריאה לביצוע הפעולה. תשאירו את זה בחלק העליון ושיהיה קל לעיכול באותן שמונה שניות התחלתיות של הסתכלות. אם אתם הולכים על עמוד ארוך יותר, תחזרו על הקריאה לביצוע בתחתית העמוד שלכם כדי לחסוך מהמשתמש את הצורך לגלול חזרה למעלה.
- תשתמשו באנשים אמיתיים, ושמחים – אמון הוא חלק מאוד חשוב בהמרה, ואנשים נותנים אמון באנשים. לשים פנים של בן אדם בדף הנחיתה שלך יכול להוביל לתוצאות אמיתיות.
- השתמשו בווידאו – כזה וידאו שיראה את היתרונות של המוצר בפעולה.שימו לב גם לתמונה הממוזערת של הוידאו. זה מה שהמשתמשים רואים דבר ראשון כשהם מגיעים לעמוד.
- תשמש בהוכחה חברתית – לוגואים, לייקים, פינים- לא משנה מה, תראה למבקרים שאנשים אחרים אוהבים את הדברים שלך. כאשר חסר למבקרים מידע הם יפנו לראות מה אחרים עשו כדי לקבל החלטה. תגביר את ההמרה עם לוגו מכובד, המלצות, ונקודות אחרות שקשורות להוכחה חברתית שיעזרו למבקר לקבל את ההחלטה שאתה רוצה שהם יקבלו.
- תעצב לפי ההקשר – מקורות שונים של אנשים שמגיעים לדף מגיעים עם צרכים שונים וציפיות שונות. מישהו שמגיע דרך מאמר או בלוג ארוך יזדקק לפחות מידע לעומת מישהו שהגיעו מציוץ בטוויטר. לכל משתמש יש צרכים אחרים התלויים בדרך בה הוא הגיע. באמצעות ההבנה הזו תוכל לייצר דפי נחיתה שתפורים להם באופן אישי- ולעלות את ההמרה.
- תעצב את הכפתורים שלך בקפידה – הכפתורים משמעותיים, ובגדול. בהרבה מקרים הם הקריאה הראשונית לפעולה. אז שים לב למראה , תחושה, צורה, צבע, גודל ומיקום של הכפתורים שלך. ותבצע בדיקות. לשינויים קטנים יכולה להיות השפעה גדולה.
- שיהיה מהיר– המהירות היא קריטית באינטרנט. אתה יכול לאבד עד 7% ביחס ההמרה שלך עבור כל שנייה של עיכוב.תשתמש בסרגל הכלים של המהירויות של google כדי לקבל הצעות לדרכים לשפר את מהירות העמוד שלך. תוריד ותייעל את האלמנטים של התמונות, ותמנף את הCSS והטיפוגרפיה כדי לשמור את הקוד שלך קליל ושהעמוד שלך יעלה מהר. תבדוק דרכים נוספות לגרום לאתר שלך להיות מהיר יותר.
- שיהיה סקסי – עיצוב מנצח. דפים שנראים טוב מעבירים מסר של מומחיות ומקצוענות. הם יוצרים אמון ובטחון בכך שהם פשוט טובים יותר משאר האופציות הקיימות. אז שים לב לעיצוב. האיכות של העיצוב מקרינה על האיכות של המוצר או השירות שהמבקר שוקל. עיצוב לא טוב יכול לפגוע בהמרה עבור מוצר או חברה מעולים. עיצוב מעולה יכול לעלות מאוד את ההמרות שלך.
אז יש לכם את זה. 12 דרכים שבעזרתן אפשר לעלות את ההמרות ולהניע את העסק. הטריק האמיתי בכל הנקודות האלו הוא לנסות שוב ושוב, לבדוק ולשפר על סמך התוצאות. דפי נחיתה הם לא משהו שפשוט עושים ועוזבים, הם זקוקים לכוונון מתמשך על מנת למצוא את השילוב שבאמת יזיז את העניינים. עיצוב ותשומת לב לפרטים החשובים כמו הכותרת וכפתורי-הקריאה-לפעולה יכולים להרים את ההמרות שלכם מעל הבדיקות A/B הפשוטות לעיצוב. תיישם את הטריקים ביחד ויהיה לך דף נחיתה שעובד קשה עבור העסק שלך ומביא תוצאות אמיתיות.