איך ליצור מודעות בפייסבוק: מדריך שלב אחרי שלב לפרסום בפייסבוק

עם יותר מ-1.4 ביליון אנשים שמשתמשים בפייסבוק ויותר מ-900 מיליון המבקרים בפייסבוק באופן יום יומי, פייסבוק היא ערוץ פרסום והזדמנות מיוחדת למשווקים לייצר טראפיק איכותי. יחד עם השקעה של זמן וכסף, אין הרבה מקום לטעויות.

7 טיפים ליצירת סרטונים ייחודים לדפי הנחיתה

בואו נודע בזה. לרוב, גולשים נכנסים לדף הנחיתה שלך מבלי לדעת כלום עליך פרט למה שקראו במודעה. האם אתה יכול לנחש כמה זמן יש לך על מנת למשוף את תשומת ליבם? פלוס מינוס 8 שניות במקרה הטוב.

8 טיפים שחייבים להכיר לכתיבת תוכן דף נחיתה שמניע לפעולה

קופירייטרים, המפתחים דפי נחיתה. האנשים שכותבים את התוכן המניע לפעולה ומספקים מכירות – הם אנשי המפתח בדפי הנחיתה. הכתיבה שלהם מושכת פנימה קוראים, מעודדת פעולה ובסופו של דבר מייצרת המרה.

יחסינו לאן? – הפרידה מרשימת דיוור

רבים מאתנו נרשמים לרשימות ניוזלטר בתחומי עניין שונים המעניינים אותנו. החל מאתרי קמעונאות ועד בלוגים לעיצוב הבית, אנו מוצאים את הניוזלטרים כמועילים ומהנים מאוד לקריאה ולפעמים כמטרד. שאנו לא מוצאים בהם עניין וכשהם לא רלוונטים עבורנו – אנו נוטשים ומסירים עצמנו.

דף נחיתה בתפקיד איש המכירה

מפרסמים ומשווקים העוסקים בטרפיק, משתמשים בדרכים יצירתיות וחכמות להמיר את הגולשים ללקוחות. הם משתמשים בדפי נחיתה ככלי פרסומי ליצירת מערכת יחסים עם הגולש. תהליך שבסופו, הגולש הופך ללקוח (או לא).

ההבדל הקטן בין סימפטיה לאמפתיה

הוידאו הנפלא הזה ידגיש את החיבור של אנשים באמצעות אמפתיה, כשאני תמיד חושב על חיבור בין מוצר לגולש או לשירות אני מתרכז בכל כולי בלבנות אסטרטגיה מנצחת לשיווק מהמקום הזה של "אמפתיה". Continue reading